یکی از مشکلات جامعه امروز ما بی‌توجهی به کنترل خشم است

کاشمر(پانا)- سخنران حرم مطهر رضوی گفت مهم ترین مشکل داخل جامعه بی‌توجهی  به کنترل خشم است در حالی که در دین مبین اسلام و سیره معصومین(ع) چنین رویکردی وجود دارد و باید در جامعه نهادینه شود.

کد مطلب: ۱۲۰۳۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مشکلات جامعه امروز ما بی‌توجهی به کنترل خشم است

حجت السلام و المسلمین محمد تشکری در بین نماز ظهر، عصر در حرم امام رضا(ع) مشهد مقدس ضمن گرامیداشت ولادت امام موسی کاظم گفت: امام کاظم با فرو بردن خشم و گذشت و نادیده گرفتن خطاهای دیگران از شخصیتی برجسته برخوردار بود.

تشکری گفت: یکی از مشکلات جامعه امروز ما بی توجهی به کنترل خشم است در حالی که در دین مبین اسلام و سیره معصومین(ع) چنین رویکردی وجود دارد و باید در جامعه نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: ما بر زندگی معصومین(ع) مرور و مطالعه زیادی داریم اما گاهی در میدان عمل این خصلت ها و ویژگی ها مورد بی اعتنایی است شیعه واقعی فردی است که آئینه خصلت ها و ویژگی های امامان معصوم (ع) باشد.

تشکری اظهار کرد: عبادت زیاد، سجده‌های طولانی، روزه گرفتن در روزهای طولانی و گرم، صبر، کظم غیظ از ویژگی‌های امام موسی کاظم (ع) بود اگر این ویژگی‌ها در جوانان تقویت شود مطمئناً بسیاری از زندگی‌ها شیرین‌تر، باصفاتر و مستحکم‌تر خواهد شد.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار