نمایندگان از مراکز هسته‌ای بازدید می‌کنند

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد اعضای این کمیسیون یا اعضای کمیته‌ها برای تهیه گزارش نهایی برجام و اجرای قانون اقدام راهبردی از مراکز و سایت‌های هسته‌ای بازدید خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان از مراکز هسته‌ای بازدید می‌کنند

به گزارش روابط عمومی مجلس، محمود عباس‌زاده مشکینی با اشاره به گزارش برجام وزارت خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، گفت: کمیته‌های امنیت و هسته‌ای قرار شده که گزارشی در تکمیل گزارش دولت و سازمان انرژی اتمی تهیه کنند و در نهایت این گزارش در کمیسیون جمع‌بندی و در صحن قرائت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: مجلس ناظر بر حُسن اجرای قانون است و تفاوتی ندارد که دولت دوازدهم یا سیزدهم سر کار باشد لذا گزارش اجرای قانون بدون در نظر گرفتن اینکه چه دولتی قانون را اجرای می‌کند، تکمیل خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: بنا بر گزارش سازمان انرژی اتمی، ظرفیت‌های خوبی با اجرای قانون اقدام راهبردی در بازسازی و افزایش غنی سازی به فعلیت رسیده است. آقای کمالوندی زمان ارایه گزارش به کمیسیون اذعان داشتند که قانون اقدام راهبردی فرصت ارزشمندی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: زمان ارسال گزارش دولت به مجلس با توجه به تعطیلی‌های اخیر قابل قبول است، البته گزارشی که آقای کمالوندی به کمیسیون ارایه داد، گزارش فنی است اما در سایر بخش‌های گزارش دولت که با مولفه‌های سیاسی تلفیق پیدا می‌کند، تناقض‌هایی وجود دارد که قابل بررسی است.

عباس زاده مشکینی در ادامه تصریح کرد: اعضای کمیسیون یا اعضای کمیته‌ها طبیعتا برای تهیه گزارش نهایی برجام و اجرای قانون اقدام راهبردی از مراکز و سایت‌های هسته‌ای بازدید خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار