مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

دارالقرآن‌های استان سمنان حمایت می‌شوند

سمنان (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه حمایت از توسعه فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان و فرهنگیان از برنامه‌ها و رسالت‌های همیشگی وزارت آموزش و پرورش است، گفت دارالقرآن‌های استان سمنان حمایت می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۰۳۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دارالقرآن‌های استان سمنان حمایت می‌شوند

محمدرضا مسیب زاده در بازدید از دارالقرآن مرکزی سمنان با عنوان این مطلب که برنامه‌های اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در راستای توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی است، تصریح کرد: حمایت از دارالقرآن‌های آموزش و پرورش، یکی از مهمترین این برنامه‌هاست.

وی با یادآوری فعالیت‌های درخشان دارالقرآن مرکزی سمنان و پیرو درخواست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان مبنی بر لزوم حمایت مالی از دارالقرآن‌های این استان گفت: برای حمایت از دارالقرآن مرکزی سمنان و نیز دیگر دارالقرآن‌های استان سمنان با رعایت عدالت و توازن، اعتبار اختصاص می‌دهیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تصویب ردیف اعتباری مناسب برای حمایت از دارالقرآن‌های کشور خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این بودجه نیز اعتبار مجزا و مناسب مجدداً به دارالقرآن‌های سراسر کشور از جمله دارالقرآن‌های استان سمنان اختصاص می‌یابد.

قابل ذکر است؛ آموزش و پرورش استان سمنان 9 دارالقرآن دارد که تعدادی از این دارالقرآن‌ها فعالیت‌های درخشانی را در سطح کشور در کارنامه دارند.

در این نشست مدیر دارالقرآن مرکزی سمنان نیز گزارشی از فعالیت‌های این مرکز قرآنی ارائه کرد.

گفتنی است؛ سی و نهمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی به میزبانی استان سمنان در حال برگزاری است و آیین اختتامیه آن نیز نهم مردادماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار