اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور/ آذربایجان غربی ۳

تسری بخشی به آموزش در مناطق محروم مورد توجه مسوولان باشد

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالدران گفت: تسری بخشی به روند بهینه اموزش در مناطق محروم مرزی باید مورد توجه مسوولان در برنامه ریزیها باشد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تسری بخشی به آموزش در مناطق محروم مورد توجه مسوولان باشد

«جواد قصاب زاده» در حاشیه سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد:در این راستا امسال حداقل درچهار نقطه دورافتاده چالدران مدارس جدیدی بازگشایی خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین ضمن تلاش جهت اهداء تبلت برای دانش آموزان نیازمند؛ برای دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی نداشتند از تکالیف هفتگی با بازخورد کتبی به موقع نیز استفاده شده است.

قصاب زاده افزود: اینترنت رایگان، همچنان برای همکاران و دانش آموزان دایرمی باشد و لازم است پهنای باند جهت تبادل راحت و بموقع محتوای تدریس و تکالیف دانش آموزان افزایش یابد.

وی اظهار کرد: لازم است تا از ستاد ملی کرونا مجوز گرفته شود جهت جلوگیری از افت تحصیلی در مدارس شبانه روزی، فقط دانش آموزان پایه های دوازدهم با برنامه ریزی مدارس و نظارت شبکه بهداشت و آموزش و پرورش به تعداد کم و بصورت حضوری در مدارس باشند.

قصاب زاده با بیان اینکه حدود 51 درصد دانش آموزان در شبکه شاد در شهرستان چالدران فعالیت داشتند گفت: برای افزایش این میزان لازم است اولا تعداد روستاهای تحت پوشش اینترنت افزایش یابد. ثانیا برای دانش آموزان نیازمند از طرق مختلف گوشی یا تبلت مناسب تهیه شود.

وی اظهار کرد: برای آن دسته از همکاران که با نحوه استفاده از گوشی همراه آشنا هستند ولی با نحوه استفاده مناسب از نرم افزارهای مختلف برای تدریس نا آشنا هستند در اداره شرایط تدریس و ضبط آن را در مکانی مناسب فراهم کردیم و در تمام مدارس با اکیپ های متعدد آموزش استفاده از نرم افزارهای مختلف جهت تولید محتوا برای همکاران انجام شد. آموزش تولید محتوا با استفاده از پرده سبز نیز توام با موفقیت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار