مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور، مسیری برای هماهنگی و انسجام در آغاز سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - سی‌وپنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش کشور،به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور مقام عالی وزارت و شورای معاونین، مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۰۲۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور، مسیری برای هماهنگی و انسجام در آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با تأکید بر اثرگذاری مستقیم اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور بر فعالیت‌های آموزش و پرورش اظهار کرد: این اجلاس باید پاسخگوی سوالات ذهنی روسای آموزش و پرورش باشد تا بتوانند برای سال تحصیلی جدید برنامه مدونی تهیه و اجرا کنند.

او افزود: سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور با هدف هماهنگی و انسجام در آغاز سال تحصیلی جدید، تبادل افکار و به حداقل رساندن فاصله صف و ستاد برگزار می‌شود.

صیدلو بیان کرد: در این اجلاس باید از آسیب‌های برنامه های گذشته در سطح کلان و در سطح اجرا پرده‌برداری کرد تا بتوانیم به نحو مطلوب تری مسئولیت آموزش و تربیت دانش‌آموزان را به انجام برسانیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تقدیر از فعالیت چشمگیر دولت در ارتقاء برنامه شاد که از برنامه‌های برجسته در کیفیت دهی به آموزش در زمان کرونا بود، تصریح کرد: با تاسی از سند تحول بنیادین و مطالبات مقام معظم رهبری، شعار این دوره از اجلاس نصیب برابر آموزشی، ارتقاء کیفیت یادگیری، تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی تعیین شده است.

او اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صحیح بتوان موانع نصیب برابر آموزشی را برطرف کرد و همچنین با شناسایی موانع ارتقاء کیفیت آموزشی به حل این معضلات پرداخته و در سطح اجرا یعنی در مناطق و کلاس‌های درس آن را به اجرا درآوریم تا دانش‌آموزان عزیزمان در شرایط بهتر فرصت تربیتی در تراز دانش‌آموز ایران اسلامی را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار