آزمون دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو فردا دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

یاسوج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، آزمون مرحله اول دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو فردا دوشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی در سایت باشگاه نانو برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۲۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آزمون دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو فردا دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

ایوب رضایی با بیان اینکه این آزمون شامل ۲۵ سوال تستی است افزود: مدت زمان کل المپیاد دانش‌آموزی نانو ۵۰ دقیقه و زمان مجاز برای ورود به این آزمون نیز از ساعت ۹ تا ۱۲ است.

رضایی با اشاره به اینکه داوطلبان پیش از ورود به آزمون حتما راهنمای شرکت در آن را از طریق سایت باشگاه نانو دریافت و مطالعه کنند، اضافه کرد: هر داوطلب برای شرکت در آزمون المپیاد دانش‌آموزی نانو، باید از طریق کارتابل شخصی خود در سایت باشگاه نانو به آدرس nanoclub.ir وارد شود.

وی با بیان اینکه نام کاربری، شماره موبایلی که داوطلب با آن ثبت نام شده و رمز عبور نیز کد ملی داوطلب است، ادامه داد: داوطلبان توجه داشته باشند پاسخ‌های غلط دارای نمره منفی بوده و بعد از اتمام زمان پاسخگویی یا رد کردن سوال توسط داوطلب، دیگر امکان بازگشت و اصلاح پاسخ وجود ندارد.

رضایی از داوطلبان خواست با توجه به احتمال قطع شدن برق، حتما از پر بودن شارژ گوشی یا لپ‌تاپ خود قبل از آزمون اطمینان حاصل کنند و همچنین امکان استفاده از اینترنت خط گوشی را داشته باشند که درصورت نیاز با مشکل مواجه نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار