فرماندار ملارد:

امکان افزایش دو برابری ظرفیت تولید واحدهای صنعتی مستقر در ملارد

ملارد(پانا )-فرماندار ملارد از رفع یکی از مهم ترین مشکلات و موانع در توسعه واحد‌های صنعتی شهرستان ملارد در استان تهران و امکان افزایش ظرفیت تولیدی واحد‌های صنعتی مستقر در ملارد و افزایش اشتغال زایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
امکان افزایش دو برابری ظرفیت تولید واحدهای صنعتی مستقر در ملارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد،سجادبرنجی فرماندار ملارد، در سخنانی یکی از موانع مهم توسعه واحدهای صنعتی در استان تهران و به تبع افزایش اشتغال قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری شهر تهران و مخالفت سازمان محیط زیست با توسعه واحدهای تولیدی دانست.

او افزود: این مشکل بارها توسط مدیریت شهرستان به مقامات ملی گزارش گردید و در جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران به ریاست معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت توسط اینجانب تاکید گردید که در صورت اصلاح این قانون حداقل ۵۰۰۰ فرصت شغلی جدید در شهرک صنعتی صفادشت قابلیت ایجاد پیدا خواهد کرد.

فرماندار ملارد ادامه داد: خوشبختانه در آخرین جلسه ستاد مقررات زدایی و با پیگیری‌های استاندار تهران بخش عمده‌ای از این مانع مرتفع گردید و مقرر شد افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی تا ۲ برابر ظرفیت موجود بلامانع باشد.

برنجی گفت: در همین راستا اداره صمت و مدیرعامل شهرک صنعتی باید با اطلاع رسانی دقیق این موضوع به واحدهای تولیدی ،اقدامات لازم را جهت تسریع طرح درخواست واحدهای مذکور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار