اولین نشست مشترک سازمان سوادآموزی با سازمان ثبت احوال در سال 1400

تهران (پانا)‌- این نشست با حضور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی و ابوترابی معاون امور اسناد هویتی و یوسفی مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست مشترک سازمان سوادآموزی با سازمان ثبت احوال در سال 1400

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، این نشست با حضور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی و ابوترابی معاون امور اسناد هویتی و یوسفی مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور تشکیل شد.

در این نشست محمد زاده رئیس سازمان ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر خم، بیان کرد: در قبل از انقلاب بیش از ۵۲ درصد جامعه ما بیسواد بودند اما اکنون در سال ۹۹ میانگین باسوادی بالای ۹۶.6 درصد است. که این توفیق با همکاری شرکا از جمله سازمان ثبت احوال حاصل شد و امیدواریم با استمرار همکاریها و شناسایی بیسوادها و جذب آنان بتوانیم به دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پاسخ دهیم و در آینده نزدیک شاهد ریشه کن شدن بیسوادی باشیم.

وی در ادامه برخی از نیازهای سازمان در خصوص استفاده از فناوریهای نوین را تبیین کردند و به بیان چالش های پیش روی سازمان پرداختند. سپس گزارشی از نحوه شکل گیری و وضعیت موجود پایگاه ثبتی سطح سواد و ویژگی های آن ارائه شد.

ابوترابی، معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال، ضمن ارزشمند شمردن اقدامات سازمان نهضت سوادآموزی نسبت به رفع دغدغه های سازمان قول مساعد دادند و در پایان مقرر شد به منظور بررسی نیازها سازمان نهضت سوادآموزی و اجرایی کردن آن جلسات کارشناسی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار