نماز جمعه یکم مرداد در تمام شهرستان‌های گیلان اقامه می‌شود

رشت ( پانا) - مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت نماز جمعه امروز در تمام شهرستان های استان گیلان با رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد کرونایی اقامه می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۱۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نماز جمعه یکم مرداد در تمام شهرستان‌های گیلان اقامه می‌شود

به گزارش ستاد اقامه نماز جمعه استان، در ادامه همکاری با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و بر اساس ابلاغیه وزیر کشور نماز جمعه در شهرهای قرمز گیلان در فضای باز با پذیرش ۷۰ نفر و در شهرهای نارنجی در فضای باز با پذیرش ۱۰۰ نفر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در شهرهای زرد نیز با رعایت توصیه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بر اساس این ابلاغیه نماز جمعه در رشت به امامت آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلی امام خمینی این شهر برگزار می شود.

برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ضروریست تا نمازگزاران توصیه های بهداشتی شامل استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی را رعایت کنند. ضمن اینکه مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.
در این استان هم اکنون شهرستان های رشت، خمام، رودسر، رودبار، بندرانزلی، آستارا، سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه، صومعه سرا، شفت، رضوانشهر و تالش در رنگ بندی پرخطر کرونایی قرمز قرار دارند، لنگرود، ماسال و فومن نارنجی و تنها شهرستان املش زرد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار