94.4 درصد از کودکان و 90.3 درصد از نوجوانان بهار امسال پای تلویزیون نشستند

تهران (پانا) -نظرسنجی مرکز تحقیقات از کودکان و نوجوانان درباره برنامه‌های سیما در بهار 1400 منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
94.4 درصد از کودکان و 90.3 درصد از نوجوانان بهار امسال پای تلویزیون نشستند

به گزارش روابط عمومی صدا و سیما، بر اساس نظرسنجی که مرکزتحقیقات سازمان صدا وسیما از کودکان 6 تا 11 سال و نوجوانان 12 تا 17 سال به صورت جداگانه درسراسرکشور درباره تماشای برنامه‌های بهار سیما انجام داده است مشخص شد به ترتیب 94.4 و 90.3 درصد از افراد دراین رده‌های سنی بیننده برنامه‌های مختلف تلویزیون بوده‌اند.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ده برنامه اول پرمخاطب‌ کودکان در شبکه‌های مختلف سیما به این ترتیب بوده است:

بر اساس این نظرسنجی، مجموع میزان بیننده «پیگیر» و «نسبتا پیگیر» برنامه‌های «کلبه عموپورنگ» و «قصه‌های ملسو» بیشتر از بیننده «اتفاقی» آن‌ها بوده و این نتایج گویای آن است که بینندگان، این برنامه‌ها را بیشتر به صورت هدفمند تماشا کرده‌اند.

بر اساس این نظرسنجی، به جز برنامه‌های «خوشمزه» و «رعنا دختر دهقان»، مجموع میزان بیننده «پیگیر» و «نسبتا پیگیر» تمامی‌برنامه‌های مورد بررسی، بیشتر از بیننده اتفاقی آن‌ها بوده است. این نتایج گویای آن است که کودکان، برنامه‌های شبکه پویا را به صورت هدفمند تماشا کرده‌اند.

ده برنامه اول پرمخاطب‌ نوجوانان در شبکه‌های مختلف سیما به این ترتیب بوده است:

بر اساس این نظرسنجی، مجموع میزان بیننده «پیگیر» و «نسبتا پیگیر» برنامه‌های «بازی ویزیون»، «مدرسه تلویزیونی ایران» و «خانواده امید» بیشتر از بیننده «اتفاقی» آن‌ها بوده و این نتایج گویای آن است که بینندگان، این برنامه‌ها را بیشتر به صورت هدفمند تماشا کرده‌اند.

بر اساس این نظرسنجی، به جز برنامه «دورت بگردم ایران»، مجموع میزان بیننده «پیگیر» و «نسبتا پیگیر» تمامی‌برنامه‌های مورد بررسی، بیشتر از بیننده اتفاقی آن‌ها بوده است. این نتایج گویای آن است که کودکان، برنامه‌های شبکه پویا را به صورت هدفمند تماشا کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار