وقتی خبرهای روابط عمومی سریال «ناجورها» با واقعیت هم‌خوانی ندارد!

تهران (پانا)- در حالی که فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «ناجورها» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ایرج محمدی مدتی است در تهران آغاز شده است، امروز خبری مبنی بر آغاز پیش تولید این سریال برای رسانه‌ها ارسال شده است!

کد مطلب: ۱۲۰۱۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
وقتی خبرهای روابط عمومی سریال «ناجورها» با واقعیت هم‌خوانی ندارد!

در حالی که روابط عمومی سریال نمایش خانگی «ناجورها»، خبری مبنی بر آغاز پیش تولید و مراحل اولیه تولید سریال به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ایرج محمدی ارسال کرده است اما این گروه فیلمساز مدتی است که در تهران در حال فیلمبرداری هستند.

روابط عمومی سریال «ناجورها» در این خبر آورده است:

علی طلوعی مجری طرح سریال «ناجورها» گفت: پیش تولید سریال نمایش خانگی «ناجورها» از چند روز گذشته آغاز شده است و عوامل تولید در حال انجام مراحل مقدماتی تولید سریال هستند. تهیه کنندگی این سریال که قرار است از پلتفرم های اصلی پخش شود، ایرج محمدی بر عهده دارد و کارگردانی آن بر عهده سیدمسعود اطیابی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تیم تولید در حال انتخاب عوامل اصلی و انتخاب بازیگران مطرح سینما جهت ایفای نقش در این سریال هستند که به زودی از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.

بر این اساس، فیلمنامه فصل اول «ناجورها» که بر اساس طرحی از بابک کایدان و در ژانر کمدی است، توسط مریم تاجیک نوشته شده و فصل دوم سریال در حال نگارش است.

«ناجورها» در دو فصل ۱۵ قسمتی و مجموعا ۳۰ قسمت تولید و به عنوان محصول جدید نبراس پیکچرز وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. سریال های مانکن و ملکه گدایان و فیلم های سینمایی کشتارگاه، خداحافظ دختر شیرازی و من اینجا هستم از محصولات نبراس پیکچرز بوده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار