ثبت‌نام مجدد رشته‌های بدون آزمون کاردانی از 19 مرداد

ملاک پذیرش دیپلمه‌های شاخه نظری در رشته‌های صرفا براساس سوابق تحصیلی معدل کل دیپلم است

تهران (پانا) - مهلت مجدد ثبت‌نام رشته‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات آموزش عالی سال 1400 روز سه‌شنبه 19 مردادماه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۱۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام مجدد رشته‌های بدون آزمون کاردانی از 19 مرداد

متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی سال 1400 صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می‌گیرد، می‌رساند در صورتی که در زمان مقرر(30 خردادماه تا 11 تیرماه) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه 19 مردادماه تا روز جمعه 22 مردادماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن برای ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

بر اساس هفدهمین مصوبه جلسه مورخ 26 اسفندماه سال 97 شورای سنجش و پذیرش دانشجو،‌ دانش‌آموزان دیپلم شاخه نظری می‌توانند در مجموعه‌های ثبت‌تامی متناسب با نوع دیپلم خود در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1400 یا رشته‌های پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کنند.

* ملاک پذیرش دیپلمه‌های شاخه نظری در رشته‌های صرفا براساس سوابق تحصیلی معدل کل دیپلم است.

ضریب تراز معدل در مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آنها صرفا سوابق تحصیلی است برای دیپلم‌های نظری که در آزمون فنی‌وحرفه‌ای شرکت می‌کنند، 51.4 درصد است.

متقاضیان توجه داشته باشند در صورت مغایرت معدل واقعی و معدل اعلام شده در تقاضانامه ثبت‌نام یا مرحله ویرایش اطلاعات،‌از ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ممانعت به عمل آمده و قبولی آنها لغو می‌شود.

همه متقاضیانی که تا زمان ثبت‌نام،‌ دانش‌آموز سال آخر هستند و موفق به اخذ دیپلم یا گواهینامه خود نشده‌اند لازم است در این مرحله نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده و از تاریخ 19 تا 21 مردادماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای ویرایش یا درج معدل کل خود اقدام کنند در غیراینصورت از روند گزینش آزمون حذف خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار