گروه کودک شبکه دو منحل نمی‌شود

تهران (پانا) - شبکه دو سیما، خبر انحلال گروه کودک و نوجوان این شبکه تلویزیونی را رد کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
گروه کودک شبکه دو منحل نمی‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما؛ در پی اعلام خبری مبنی ‌بر تذکر محمدعلی نقدعلی، نماینده خمینی‌شهر به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در خصوص جلوگیری از انحلال گروه کودک و نوجوان شبکه دو، اعلام می‌شود؛ انحلالی در کار نیست و این موضوع مبنای واقعی نداشته و صحت ندارد.

روابط عمومی شبکه دو در ادامه آورده است: شگفت‌آور این‌که صحت و سقم این موضوع از چه منبع موثقی مورد راستی‌آزمایی قرار گرفته است!

گروه کودک و نوجوان شبکه دو با سابقه‌ای طولانی در امر برنامه‌سازی؛ تاکنون مجموعه‌های مختلف و متعددی را برای گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان تولید و روانه آنتن کرده که در حافظه دیداری بسیاری از کودکان دیروز و امروز جای دارد.

گفتنی است، حمیدرضا شاه‌آبادی - معاون سیما - امروز پس از بازدید از بخش‌های مختلف شبکه کودک، در جمع مدیران این شبکه از تشکیل شورای کودک و نوجوان برای تقویت برنامه‌سازی برای این قشر خبر داد و گفت: عزم جدی و توجه ویژه به حوزه کودک طی سال‌های اخیر در فضای رسانه ملی صورت گرفته است و ریاست محترم سازمان صداوسیما هم عنایت خاصی به این بخش داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار