حمایت از «پایان نامه‌های بازنشستگان دانشجو» با پرداخت تسهیلات

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان ثبت‌نام تسهیلات طرح حمپاد برای بازنشستگان این صندوق که در مرحله تایید پروپوزال پایان‌نامه مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا هستند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از «پایان نامه‌های بازنشستگان دانشجو» با پرداخت تسهیلات

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی و در مرحله سوم طرح حمپاد، علاوه بر فرزندان بازنشستگان کشوری، بازنشستگانی که پروپوزال پایان نامه آنان در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا توسط دانشگاه تایید شده باشد، می توانند برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند.

مرتضایی فرد با بیان اینکه «مهلت ثبت نام اینترنتی مرحله سوم طرح حمپاد تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ تمدید و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir قابل انجام است» اظهار کرد: این تسهیلات برای مقطع کارشناسی ارشد ۳میلیون تومان و برای مقطع دکترا ۵ میلیون تومان است که در صورت تامین اعتبارات لازم تا اواسط شهریور ۱۴۰۰ قابل پرداخت خواهد بود.

وی یادآور شد: این تسهیلات و فرآیند ثبت نام و شرایط آن دقیقا مشابه قبل است و بازنشستگان و فرزندان آنها می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک ضمن مشاهده شرایط و ضوابط، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک لازم اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تاکید کرد: ثبت نام در این سامانه هیچونه حقی برای پرداخت تسهیلات ایجاد نمی کند و پس از پایان مهلت ثبت نام تمامی درخواست ها بررسی و براساس اولویت ها و تعداد تسهیلات تعیین شده از سوی بانک، نسبت به پرداخت آن به افراد «واجد شرایط» اقدام خواهد شد.

به گفته وی، مهلت ثبت‌نام استفاده از تسهیلات طرح حمپاد که قبلا تا ۳۰ تیرماه تعیین شده بود، تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

گفتنی است که مرحله اول و دوم تسهیلات حمپاد در دی و اسفند سال ۹۹ به حساب بیش از ۷هزار و ۴۰۰نفر از مشمولان این طرح واریز شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار