برنامه زمان‌بندی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور تشریح شد

مشهد(پانا)- جانشین دبیر ستاد برنامه‌ریزی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور برنامه زمان‌بندی اجرای سی نهمین دوره این مسابقات را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه زمان‌بندی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور تشریح شد

به گزارش ستاد خبری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، میکائیل باقری گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش آوایی از امروز ۲۶ تیرماه آغاز می شود.
وی ادامه داد: مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در رشته های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در دوره های متوسطه اول و متوسطه دوم با آمار تقریبی حدود ۹۰ نفر در قالب سه سالن از ظهر امروز 26 تیر ماه شروع و با آنها ارتباط برقرار می شود و آثارشان را به صورت ارتباط تصویری زنده از منزل یا اداره آموزش و پرورش ارسال می‌کنند و آثار داوری می شود و روز یکشنبه به همین صورت مسابقات ادامه دارد.

باقری ادامه داد: برای شرکت کنندگان در رشته های حفظ قرآن کریم، اعم از حفظ عمومی، حفظ5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم که حدود ۱۲۰ نفر هستند از صبح ۲۷ تیرماه مسابقات شروع می‌شود و تا شب ادامه دارد که بحث دریافت آثار آنها انجام می شود و آثار داوری خواهد شد.

جانشین دبیر ستاد برنامه‌ریزی مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور گفت: روز ۲۸ تیرماه اختصاص دارد به برگزاری مسابقات رشته های اذان و مداحی پسران که از صبح تا ظهر انجام می شود و بعد از ظهر روز سه شنبه مسابقات بخش دختران شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل دانش آموزان متوسطه اول و دوم دختر بعد از ظهر روز 28 تیرماه آغاز می شود و فرآیند دریافت آثار و داوری انجام خواهد شد، 29 تیر ماه هم مسابقات در رشته های رشته های حفظ دانش آموزان دختر برگزار می شود که تا پایان روز پنجشنبه 31 تیر ماه فرآیند دریافت آثار و داوری در بخش دختران انجام می شود.

وی گفت: بعد از پایان فرآیند داوری، نتایج مشخص خواهد شد و اختتامیه بر اساس برنامه‌ای که متعاقباً اعلام می شود اجرا و اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار