اعضای بدن دانش آموز طارمی به چند بیمار جانی دوباره بخشید

زنجان (پانا) - اعضای بدن مرحوم امیرحسین سلطانی، دانش‌آموز آموزشگاه شهید مصطفی خمینی هزاررود شهرستان طارم با رضایت خانواده‌اش به چند بیمار نیازمند پیوند، اهدا شد و به آنها حیاتی دوباره بخشید.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اعضای بدن دانش آموز طارمی به چند بیمار جانی دوباره بخشید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در اقدامی انسان دوستانه اعضای بدن امیرحسین سلطانی، دانش آموز آموزشگاه شهید مصطفی خمینی هزاررود در شهرستان طارم با رضایت خانواده‌اش به چند بیمار نیازمند پیوند و اهدا شد و به آنها جانی دوباره بخشید.

این اقدام ارزشمند نشانه ایثار، گذشت و نوع دوستی است و یقینا در پیشگاه خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و در یاد و خاطر معلمان، دانش آموزان و جامعه ماندگار خواهد بود.

نقی صفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان طارم ضمن صدور پیامی این مصیبت را تسلیت گفت. بخشی از متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت دانش آموز عزیزمان "امیرحسین سلطانی" از آموزشگاه شهید مصطفی خمینی هزاررود را به تمام بازماندگان به ویژه والدین این دانش آموز، دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان طارم تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت داریم.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز با نهایت تأسف این مصیبت را تسلیت عرض کرده و علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبری جمیل و اجری جزیل و پاداشی نیکو به پاس این عمل خداپسندانه برای خانواده معزز وی از درگاه الهی مسالت می‌کند.

گفتنی است مرحوم امیرحسین سلطانی در اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار