مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان سلماس معرفی شد

ارومیه (پانا) - طی مراسمی با حضور معاون توسعه منابع آموزش و پرورش استان، امام جمعه شهرستان سلماس و دیگر مسئولان این شهرستان، آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلماس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان سلماس معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، در این مراسم از زحمات سرپرست این مدیریت «حسین حبیبی» در سلماس تجلیل و «ایرج افراسیابی آخته خانه» به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلماس معرفی شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در این مراسم تاکید کرد کارشناس محور بودن باید در سیستم اداری نهادینه شود چرا که کارشناس محور بودن مانع از بروز چالشها و تنش در تغییر و تحولات مدیریتی می‌شود.

مقصود رستمی نژاد افزود: سیستم اداری باید پویا و باتحرک باشد و این در سایه نیروهای جوان و پر انرژی حاصل می شود.

وی بیان کرد: تجربه بیانگر این است که کارشناسان جزو نیروی انسانی و نیازهای اساسی سیستم اداری هستند و باید در حفاظت از این نیروها تلاش شود چرا که آینده یک نظام اداری به داشتن کارشناسان خبره بستگی دارد.

رستمی نژاد با بیان اینکه مدیر و رییس باید با تمام توان برای حل مشکلات سیستم تلاش کنند، ادامه داد: کارشناس محور بودن به علت توانمندی آنان مانع از بروز مشکلات در سیستم اداری می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گفت: کارشناسان باید به مدیران راهکار و پیشنهاد بدهند، چرا که از نامش مشخص است باید مدیران را راهنمایی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار