۷۲۰۰ بسته معیشتی در پیک جدید کرونا بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

زاهدان (پانا) - مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت ۷هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا در پیک جدید بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۲۰۰۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
۷۲۰۰ بسته معیشتی در پیک جدید کرونا بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی در گفت وگو با پانا اظهار کرد: «با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان شرایط بحرانی دارد، بسیج سازندگی سپاه سلمان نیز در کنار سایر ارگانها و سازمانهای دیگر برحسب وظیفه در راستای ریشه کنی این ویروس اقداماتی را در سطح استان اجرا کرده است.
وی افزود: در پیک جدید کرونا هزار و ۸۴۰ خانواده مبتلا به ویروس منحوس کرونا در این استان شناسایی شده اند.
این مسئول ادامه داد: هزار و ۲۱۴ بسته حمایتی به ارزش هر بسته ۷۰۰هزار تومان، طبخ ۲۰هزار پرس غذای گرم، طبخ ۳۵هزار پرس سوپ یک کیلویی از دیگر اقدامات جهادگران سازمان بسیج سازندگی در پیک جدید استان بوده است.
وی تصریح کرد: همچنین ۵ تن سیب درختی و ۵ تن هویج، جهت گرفتن آبمیوه آن برای افراد مبتلا به کووید ۱۹ نیز در سطح استان تهیه و روزانه ۱۵۰ لیتر آبمیوه طبیعی نیز بین افراد درگیر با این ویروس توزیع شده است.
وی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، توزیع روزانه ۳۵۰ پک میان وعده برای کادر درمان در ۱۰روز را از دیگر اقدامات اجرا شده برشمرد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان افزود: توزیع ۲۰۰۰ شیرموز ، توزیع ۲ هزار آبمعدنی، توزیع گان و شیلد، ‏ توزیع تعداد 7200 بسته معیشتی تا امروز در سطح استان نیز از اهم اقدامات سپاه بوده که در راستای کمک به نیازمند و خدمت بی منت اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار