کشف ۲ محموله کالای قاچاق در بازار تهران

تهران (پانا) - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از۱۰ میلیارد در محدوده بازار تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۲ محموله کالای قاچاق در بازار تهران

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی با اشاره به ماموریت‌های اخیر ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی دو محموله کالای قاچاق را که جمعا بیش از ۱۰ میلیارد ریال ارزش ریالی داشتند در پایتخت شناسایی و توقیف کردند.

وی اولین پرونده را مربوط به کشف نزدیک به ۲۰ هزار قلم لوازم آشپزخانه اعلام کرد و گفت: روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق را در محدوده بازار سیداسماعیل شناسایی و متوقف کردند که در جریان بازرسی از آن ۱۹ هزار و ۹۸۴ قلم لوازم آشپرخانه خارجی که فاقد هرگونه بارنامه و مجوز گمرگی بود، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش ریالی اموال مکشوفه را بالغ بر سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: فردی نیز در این خصوص دستگیر و به همراه کالای قاچاث به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

ولیپور گودرزی همچنین از کشف محموله هفت میلیاردی پارچه قاچاق در خیابان مولوی و محدوده جنوبی بازار تهران خبر داد و گفت: این عملیات پس از کسب خبری مبنی بر تخلیه و دپوی پارچه قاچاق در خیابان مولوی انجام شد و در جریان آن ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ که برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شده بودند، ۲۰۲ طاقه پارچه قاچاق به متراژ ۱۲ هزار و ۱۲۰ متر را کشف و ضبط کردند.

وی ارزش ریالی کالای کشف شده را بیش از هفت میلیارد ریال اعلام کرد وگفت: با توجه به عدم شناسایی مالک کالاها در هماهنگی با مقام قضائی کلیه کالاهای کشف شده به پلیس امنیت اقتصادی انتقال و سپس تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد. همچنین تحقیقات برای یافتن مالک این پارچه‌ها همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار