جزئیات انفجار ساختمانی مسکونی در شهران

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار در ساختمان ۶٣ واحدی در شهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات انفجار ساختمانی مسکونی در شهران

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت: ساعت ۵٨ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان در محله شهران جنوبی، خیابان قدس، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به محل اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه بود که ۶٣ واحد داشت. این ساختمان کاربری اداری، تجاری و مسکونی داشت. در یکی از واحد های طبقه دوم انفجار شدیدی رخ داده بود و شدت آن به اندازه‌ای بود که دیواره همان واحد و دو واحد کناری تخریب شده بود. بخشی از نمای ساختمان در قسمت بیرونی نیز تخریب شده بود.

ملکی ادامه داد: شیشه های طبقه دوم نیز شکسته بود اما خوشبختانه به سایر طبقات خسارت چندانی وارد نشده بود. همچنین یک دستگاه پژو که کمی پایین تر پارک شده بود به علت ریختن آوار سنگ و شیشه خسارت دیده بود.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه انفجار منجر به حریق نشده بود گفت: یک خانم حدود ٣۵ ساله که در همان واحد حضور داشت به علت بالا رفتن حرارت در لحظات اول دچار آسیب دیدگی و سوختگی شده بود. این فرد به عوامل اورژانس تحویل داده شد. ایمن سازی لازم در خصوص این حادثه انجام شد و با حضور کارشناس ایمنی مشخص شد که نشت گاز شهری در واحد طبقه دوم باعث وقوع این حادثه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار