گسترش عدالت آموزشی با بهره برداری از فضاهای آموزشی ایمن

هرمزگان(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب خبر داد بیش از ۶۰ کلاس درس تا آغاز سال تحصیلی مورد استفاده دانش آموزان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۰۰۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
گسترش عدالت آموزشی با بهره برداری از فضاهای آموزشی ایمن

سعیده کریمی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب از روند اجرای پروژه های عمرانی در حال ساخت بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ها گفت: با توجه به روند ساخت و ساز مدارس نوساز در شهرستان میناب ،مدارس تخریبی به حداقل رسیده است.

کریمی افزود: بالغ بر ۳۰ آموزشگاه در شهرستان میناب روند عملیات آن آغاز و در مراحل متعدد درحال اجرا است.

وی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی خوب این آموزشگاه‌ها تا شروع و آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با آغاز هفته دولت بیش از ۶۰ کلاس درس ایمن به فضاهای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب ضمن تقدیر و تشکر از خیران نیک اندیش و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: طرح های مورد نظر با مشارکت خیران نیک اندیش،اداره کل نوسازی مدارس و بودجه‌های دولتی در حال اجرا هستند.

سعیده کریمی بیان کرد: در گام دوم انقلاب و با توجه به این موضوع ، به عدالت آموزشی، بخصوص در استفاده دانش آموزان از فضای آموزشی مناسب و ایمن نزدیک شده و عدالت آموزشی گسترش بیشتری را، بخصوص در شرق هرمزگان خواهد داشت.

وی در پایان از همراهی و همکاری تمامی ادارات ، نهادها و انسانهای نیک‌اندیش، جهت ساخت و ساز فضای ایمن و مناسب برای دانش آموزان تشکر کرد.

خبرنگار: محمد عباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار