در جشنواره تابستان شاد :

کسب 8 مقام برتر کشوری توسط دانش‌آموزان آموزش و پرورش شهریار

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار با صدور پیامی افتخار آفرینی مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز شهریار در جشنواره تابستان شاد را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۹۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب 8 مقام برتر کشوری توسط دانش‌آموزان آموزش و پرورش شهریار

امین نوروزی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار در پی درخشش و افتخارآفرینی دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز شهریار و کسب 8 مقام برتر کشوری، در جشنواره تابستان شاد اظهار کرد: در جشنواره تابستان شاد که با حضور دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز سراسر کشور برگزار شد، در بخش مربیان، در رشته مخابره و جهت یابی زهرا غزالی و سپیده پارسایی کیا رتبه اول مشترک کشوری و آمنه افشار رتبه سوم کشوری را به دست آوردند.

او افزود: در بخش دانش‌آموزی در رشته مخابره و جهت یابی ریحانه قربانی مقام اول، یسنا یعقوبی مقام دوم و نازنین جوینده مقام سوم کشوری و همچنین در رشته زندگی در طبیعت دانش‌آموز، نازنین جوینده مقام اول و حسام الدین گودرزی مقام دوم کشوری را به دست آوردند که این موفقیت را به این عزیزان و خانواده‌های محترم آنها تبریک عرض می‌کنم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار از زحمات و تلاش‌های مدیر سازمان دانش‌آموزی استان و همکاران اداره کل و همکاران سازمان دانش‌آموزی شهریار اصغر طالبی و فریبا طاهری تقدیر کرد و گفت: امیدوارم در سایه همفکری، همدلی و همکاری شما عزیزان این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار