توسط معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران انجام شد

بازدید از حوزه‌های امتحانات پایانی دوره‌های سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) -معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت با توجه به برگزاری امتحانات پایانی سوادآموزان دوره‌های مختلف در بیش از 21 حوزه امتحانی بازدید از این حوزه‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از حوزه‌های امتحانات پایانی دوره‌های سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمووی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عربعلی زینالی ضمن بازدید از حوزه‌های امتحانی با تأکید بر نقش نهضت سوادآموزی در ریشه کنی بی‌سوادی از جامعه تصریح کرد: براساس برنامه ششم توسعه همه دستگاه‌ها ملزم به همکاری با نهضت سوادآموزی در امر شناسایی، جذب و ریشه کنی سواد آموزی هستند.

او ملاک عمل در خصوص اجرای فعالیت‌های آموزشی و آزمون‌های پایانی دوره‌های سوادآموزی را با اولویت سلامت سوادآموزان و آموزش دهندگان و عوامل اجرایی، تابع تصمیم‌های ستاد‌های کرونایی دانست و گفت: با توجه به رنگ‌های اعلام شده برای وضعیت کرونایی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری و تمهیدات لازم فراهم ‌شود تا قبل و بعد از هر جلسه آزمون، سوادآموزان مورد ارزیابی بالینی سلامت و ضدعفونی محل انجام شود.

زینالی با اشاره به اینکه مکان‌های برگزاری امتحانات گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند، ادامه داد: در راستای نظارت و سلامت بیشتر برگزاری امتحانات، از ظرفیت مدارس در برگزاری آزمون‌ها استفاده می‌شود و امیدواریم با تعامل و همکاری خوبی که بین مدیران مدارس و عوامل اجرایی و برگزار کنندگان امتحانات وجود دارد امتحانات با سلامت و رعایت کامل موازین و مقررات برگزار شود.

او هدف از ارزشیابی پایانی را ارتقاء کمی و کیفی آموزش دانست و افزود: مهم ترین مسئله در ارزشیابی و سنجش پایانی برگزاری سالم امتحانات و تصحیح درست اوراق امتحانی است و باید مبنای همه کارها مقررات و دستورالعمل‌ها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار