یکی از نکات مهم در مجموعه نخبه پروری منطقه ۱۴، تربیت نیروی تأثیرگذار انقلابی است

تهران (پانا) - مسئول مجموعه نخبه پروری چشمه در منطقه ۱۴، با تاکید بر اهمیت ارتقای فرهنگی و هنری، عنوان کرد یکی از نکات مهم در مجموعه نخبه پروری، تربیت نیروی تأثیرگذار انقلابی است.

کد مطلب: ۱۱۹۹۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از نکات مهم در مجموعه نخبه پروری منطقه ۱۴، تربیت نیروی تأثیرگذار انقلابی است

محمد ستاری؛ مسئول مجموعه نخبه پروری چشمه در گفت و گو با پانا گفت: «سابقه فعالیت در واحد جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم و سابقه مربی گری در رشته تکواندو را دارم. دبیر و طراح سؤالات دروس ریاضیات در مراکز خصوصی هستم و ۷ سال سابقه فعالیت تربیتی فرهنگی در واحد صالحین مساجد را دارم‌.»

ستاری در رابطه با سابقه فعالیت مجموعه نخبه پروری گفت: «مجموعه چشمه در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۷ تأسیس شد. این مجموعه در سال ۹۷، فعالیت تربیتی، در سال ۹۸ اضافه شدن فعالیت فرهنگی، در سال ۹۹ اضافه شدن فعالیت جهادی و در سال ۱۴۰۰ اضافه شدن فعالیت اقتصادی را در پی داشت.»

وی با اعتقاد بر اینکه؛ هدف از تأسیس مجموعه، تربیت نیروی تاثیرگذار انقلابی است، افزود: «منظور از نخبه پروری؛ یعنی پرورش نیروی نخبه در استعدادهای خود متربی که در سه مرحله کشف استعداد، جهت دهی استعداد و شکوفایی استعداد انجام می شود. مثلا: فردی صدای مناسبی دارد، مربی این استعداد را با به چالش کشیدن متربی کشف می کند سپس به استعداد آن با مشاوره و برگزاری کلاس های مرتبط جهت می دهد و در نهایت با شکوفایی این استعداد، یکی از خروجی های مجموعه، یک نخبه خواننده یا مداح خواهد بود.»

وی در پایان به این نکته اشاره کرد: «در پایان هر ترم، به متربیان، کارنامه عملکردی ارائه می شود که باتوجه به وضعیتشان در ترم بعد ثبت نام خواهند کرد. دسته اول، قبول شدگانی که مشکلی در ثبت نام ندارند. دسته دوم، مشروط شدگان که به خاطر وضعیت تقریبا نامطلوبی که داشتند در ترم آینده می توانند فقط بخشی از برنامه ها را شرکت کنند. دسته سوم، مردود شدگانی که به علت وضعیت نا مطلوبی که داشتند در ترم بعد حق ثبت نام ندارند و پس از گذراندن یک ترم می توانند در مجموعه حضور داشته باشند.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

برگزاری جام کرامت و اهدای جوایز

ایستگاه بصیرت افزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار