پیام تقدیر حکیم‌زاده از برگزارکنندگان سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی در پیامی از زحمات کلیه عوامل دست اندرکار و مجریان برگزار کننده سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیر حکیم‌زاده از برگزارکنندگان سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی

به گزارش روابط عمومی معاونت ابتدایی، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در پیامی از کلیه عوامل برگزاری سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی دوره پیش دبستانی در استان فارس و شهر شیراز که آینه تمام نمای همه عناصر هویت بخش سرزمین ما است؛ برگزار گردید. این همایش علمی که حاصل کار و زحمت دوساله همکاران ما در آموزش و پرورش و تعداد زیادی از مراکز و پایگاه های علمی و مذهبی استان فارس می باشد؛ به بهترین شکل و در کمال خلاقیت، کیفیت و نظم اجرا شد.

امید آن دارم که با کاربست یافته های علمی پژوهشی وتجارب ارزنده حاصل از این همایش، در بهبود و ارتقاء آموزش های مربوط به هویت سازی کودکان گام های موثری برداشته شود.

در پایان از زحمات کلیه عوامل دست اندرکار و مجریان محترم برگزار کننده همایش در استان فارس که با دغدغه، جدیت و مسئولیت پذیری بالا در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا این رویداد مهم علمی را رقم زدند، تقدیر و تشکر می کنم و دوام توفیقات این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار