با دستور ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:

ارسال تجهیزات و بالگرد آبپاش جهت اطفای حریق جنگل‌های "نارک" گچساران

یاسوج (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارسال تجهیزات و بالگرد آبپاش و اعزام نیرو جهت اطفای حریق جنگل‌های منطقه "نارک" گچساران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ارسال  تجهیزات و بالگرد آبپاش جهت اطفای حریق جنگل‌های "نارک" گچساران

کیامرث حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع منطقه "نارک" گچساران با هماهنگی بعمل آمده ظرف ۴۸ ساعت گذشته یک فروند بالگرد جهت هلی برن نیرو به منطقه اعزام شد.

وی گفت: با دستور ویژه استاندار و هماهنگی این معاونت با مرکز هلیکوپتر وزارت دفاع و رئیس سازمان جنگلهای کشور بالگرد آبپاش در حال اعزام به منطقه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یک گردان تیپ۴۸ فتح و یک گروه حرفه ای از شهرستان بهبهان و شهرداریهای گچساران و باشت و سایر شهرهای نزدیک با حداکثر نیرو در حال اعزام به منطقه هستند و همچنین مدیرکل محیط زیست استان با همه نیروها و تمهیدات مورد نیاز به منطقه حفاظت شده "کوه خامی" اعزام شدند.

حاجی زاده در پایان از تلاش‌های همه دستگاههای متولی، نیروهای مردمی، سازمانهای مردم نهاد و گروه ها بویژه تلاش‌های مستمر فرماندار شهرستان گچساران و مدیرکل منابع طبیعی و ستاد مدیریت بحران تقدیر و تشکر کرد.

آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع ارتفاعات منطقه «نارک»در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۲۳ پنجشنبه شب آغاز شده و پس از حدود ۶۱ ساعت تلاش از زمین و هوای نیروها بعلت وزش باد شدید، دمای هوای ۵۰ درجه سانتیگراد، سخت گذر و صعب العبور بودن منطقه و شیب تند همچنان این آتش خاموش نشده بود و ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار