معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری«گوهر ناب» در آموزش و پرورش استان

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت در جشنواره فرهنگی و هنری« گوهر ناب »، دانش‌آموزان و فرهنگیان تا 25 تیر فرصت دارند آثار خود را به نشانی: Pourrajabzad78 @در شبکه شاد ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری«گوهر ناب» در آموزش و پرورش استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره «گوهر ناب» در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی در رشته های: نقاشی، عکس، انیمیشن، فیلم کوتاه، دابسمش، مصاحبه، تیتر، یادداشت و اینفوگرافی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و در راستای تحقق برنامه 26 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با تشریح ضوابط ارسال آثار جشنواره گوهر ناب اظهار کرد: دانش آموزان در رشته های انیمیشن و فیلم کوتاه می توانند آثار خود را با فرمت mp4 حداکثر 60 ثانیه و همچنین در رشته دابسمش ( لباهنگ) یکی از سروده ها با مضمون عفاف و حجاب را حداکثر به مدت یک دقیقه با فرمت mp4 به نشانی: @Pourrajabzad78 ارسال کنند.

عباسی غریب خاطرنشان کرد: فرهنگیان نیز در این جشنواره می توانند آثار خود را در رشته های اینفوگرافی، عکس نوشته و عکاسی با فرمت jpeg، در رشته «مصاحبه» نیز فیلم آن را حداکثر به مدت یک دقیقه و در رشته «تیتر» فایل پی دی اف یا jpeg را با موضوع عفاف و حجاب و در رشته «یادداشت» نیز اثر خود را با حداکثر در 5 سطر در قالب پی دی اف به نشانی جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: تشکیل کمیته عفاف و حجاب در ادارات، تشکیل کارگروه تخصصی تدوین و ارائه الگوهای پوشش مناسب مبتنی بر فرهنگ ایرانی-اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس، تولید محتوای مرتبط با موضوع تعمیق فرهنگ عفت و پاکدامنی در مدارس و ادارات و ... از دیگر برنامه های پیشنهادی آموزش و پرورش در هفته گرامیداشت «عفاف و حجاب» است.

21 تا 27 تیر ماه، هفته عفاف و حجاب نام گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار