مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در جلسه شورای معاونین؛

"عدالت آموزشی" یکی از رویکردهای اصلی آموزش و پرورش استان

زنجان (پانا) - جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
"عدالت آموزشی" یکی از رویکردهای اصلی آموزش و پرورش استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از همکاران به جهت اقدامات موثری که در حوزه های مختلف انجام شده است، اظهار داشت: "عدالت آموزشی" یکی از رویکرد های اصلی آموزش و پرورش استان زنجان بوده که بحمدلله گام های موثری در این زمینه برداشته شد و این استان در تهیه تبلت و امکانات سخت افزاری برای دانش آموزان به عنوان استان برتر انتخاب گردید.

وی در ادامه افزود: از دیگر اقدامات موثر در راستای برقراری عدالت آموزشی که همواره پیگیر بوده و هستیم، احداث 63 باب مدرسه با 154 کلاس در استان است که این اتفاق کم نظیر، با کمک خیرین مدرسه ساز و همراهی مردم نیک اندیش استان و با مشارکت و همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان رقم خورد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان گفت: بر اساس تاکیدات مقام عالی وزارت لازم است آمادگی برای بازگشایی مدارس داشته باشیم و کلیه ضوابط بازگشایی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی به لزوم انجام بازدیدهای دوره ای تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد بازدید ها بر اساس محورهای از پیش تعیین شده صورت گیرد تا ضمن رفع برخی موانع، با همفکری و تعامل موجب بهبود وضعیت مدارس شود.

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به عنوان یک دستگاهی که در فرهنگ سازی نقش موثری ایفا می کند لازم است هم در سطح ادارات و هم مدارس، صرفه جویی حداکثری در مصرف برق و آب داشته باشیم تا مشکلات مردم در این زمینه مرتفع گردد.

رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام فضاها، توجه و نظارت مکفی به ثبت نام دانش آموزان، پیگیری پروژه مهر و بحث هدایت تحصیلی و پیگیری در خصوص تعمیر و تجهیز مدارس از جمله موارد مهم مطروحه توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه بود.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای معاونین نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار