علیرضا اکبرپور در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان؛

بازیکنانم انگیزه مضاعفی برای بازی فردا دارند

تبریز (پانا) - سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت با توجه به بازی‌های خوبی که بازیکنان در هفته‌های اخیر به نمایش گذاشته‌اند، روحیه مضاعفی برای دیدارهای آینده گرفته‌اند. این امیدواری وجود دارد که فردا برابر فولاد هم دست پر از زمین مسابقه بیرون بیایند.

کد مطلب: ۱۱۹۸۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بازیکنانم انگیزه مضاعفی برای بازی فردا دارند

به گزارش رسانه رسمی باشگاه ماشین سازی، علیرضا اکبرپور، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی فردا در برابر فولاد، بازی سختی است به دلیل اینکه این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازی مقابل این تیم کار آسانی نیست و از طرف دیگر هوای گرم اهواز هم سختی کار را دوچندان می کند.

وی افزود: بچه های ما در دو هفته گذشته بازی‌های سنگینی مقابل تیم‌های سپاهان و مس انجام دادند و به خاطر فشردگی نیز تایم کمی برای تمرین داشتیم اما بازی تیم فولاد را دیده و آنالیز کردیم.

اکبرپور تاکید کرد: با توجه به بازی های خوبی که بازیکنانم در هفته‌های اخیر به نمایش گذاشته اند، روحیه مضاعفی برای دیدارهای آینده گرفته‌اند و امیدواریم فردا برابر فولاد هم دست پر از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه به غایبین تیمش در دیدار فردا اشاره کرد و گفت: ما هفته پیش محمد امین اسدی را از دست دادیم و به احتمال فراوان به بازی فردا هم نخواهد رسید و محرومی نداریم اما بازیکنانی داریم که در جمع ما حاضر نیستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار