«مجتمع خیرین مدرسه ساز» شهرستان بهبهان افتتاح شد

حاجی میرزایی: خیرین شرکای مهم و قابل افتخار آموزش‌ و پرورش در دست‌یابی به اهداف والای تعلیم و تربیت هستند

تهران (پانا) - مجتمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بهبهان با ارتباط مجازی و تلفنی وزیر آموزش و پرورش و حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
«مجتمع خیرین مدرسه ساز» شهرستان بهبهان افتتاح شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهبهان در ارتباط مجازی و تلفنی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش‌وپرورش و با حضور مهراله رخشانی‌مهر؛ معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس گشایش یافت.

در این مراسم حاجی میرزایی در گفت‌وگوی کوتاهی از همت و جدیت خیّرین در توسعه فضاهای آموزشی و تلاش این عزیزان به‌منظور رفع محرومیت‌های کودکان و نوجوانان، در امر تعلیم و تربیت قدردانی کرد.

وی خیرین را شرکای مهم و قابل افتخار وزارت آموزش‌ و پرورش در دست‌یابی به اهداف والای تعلیم و تربیت دانست و برتداوم همکاری نهادهای دولتی و مردمی مختلف برای پیشبرد برنامه‌های آموزش و پروش و گسترش عدالت آموزشی تأکید کرد.

حاجی میرزایی با ابراز خرسندی از افتتاح مجتمع خیّرین مدرسه‌ساز شهرستان بهبهان، مشارکت خیّران مدرسه‌ساز خوزستان را در توسعه فضاهای آموزشی بسیار مؤثر و چشمگیر توصیف و اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این مجموعه انسجام بیشتری در فعالیت‌های مدرسه‌سازی حاصل شود و آینده روشن‌تری پیش روی مردم خوزستان و بهبهان قرار گیرد.

در این آیین، رخشانی‌مهر؛ رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مظلومی؛ نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار