سفیر ایران در کرواسی درگذشت خبرنگار ایرنا را تسلیت گفت

تهران (پانا) -سفیر ایران در کرواسی درگذشت داریوش غفاری خبرنگار ایرنا را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۸۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
سفیر ایران در کرواسی درگذشت خبرنگار ایرنا را تسلیت گفت

پرویز اسماعیلی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: داریوش غفاری از همکاران خوب رسانه‌ای و خبرنگار باسابقه و متعهد کشورمان نیز به دیدار حق شتافت.

وی در ادامه این توییت آورده است: به خانواده محتترم و همکاران ایشان به‌خصوص در خبرگزاری ایرنا تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید که از رزمندگان دوران دفاع مقدس هم بودند ، رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با شهیدان را مسالت دارم.

داریوش غفاری خبرنگار با سابقه ایرنا صبح امروز درگذشت، غفاری سالهای متمادی در حوزه های مختلف خبری از جمله خبرنگار حوزه مجلس و دولت، دبیر گروه سیاسی، رییس دفتر ایرنا در کوالالامپور (مالزی) و ریاست مراکز ایرنا در استان‌های قم و البرز و دفتر نوشهر در غرب مازندران فعالیت کرده بود. او همچنین از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بود.

داریوش غفاری با وجود ابتلا به یک بیماری سخت از سال گذشته، تا آخرین روزها به صورت جدی و متعهدانه به فعالیت حرفه ای خویش ادامه می داد.

او که متولد آذرماه ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بود، پیش از آنکه ۵۰ سالگی اش را در میان خانواده و همکارانش جشن بگیرد، در بیمارستان شریعتی تهران دعوت حق را لبیک گفت و روحش از این دنیای فانی پر کشید.

پیکر مرحوم غفاری قرار است ساعت ۱۰ صبح جمعه هجدهم تیرماه در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار