معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد؛

فعالیت دارالقرآن‌های آموزش و پرورش ملارد در تابستان 1400

ملارد(پانا)- دارالقرآن‌ها، مراکز مناسبی جهت نشر قرآن و مسائل دینی هستند که نیازمند توجه ویژه از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات هستند.

کد مطلب: ۱۱۹۸۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت دارالقرآن‌های آموزش و پرورش ملارد در تابستان 1400

رضا حضرتقلی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، دو دارالقرآن امام رضا(ع) و حضرت خدیجه کبری(س) که زیر نظر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با جذب دانش‌آموزان علاقه‌مند بصورت مجازی، نیمه‌حضوری و حضوری در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل و قرائت قرآن کریم، قصه‌گویی قرآنی، آشنایی با سیره اهل بیت علیهم السلام، آموزش احکام وکلاسهای ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

او تأکید کرد: مراکز دارالقرآن مکان‌های مناسبی جهت نشر عقاید دینی و قرآن هستند که نیازمند توجه ویژه از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات و فضای مناسب است.

حضرتقلی در مورد نحوه گرایش دانش‌آموزان به قرآن گفت: از راه‌های مهم جذب و آموزش و ایجاد انس مستمر علاقه‌مند به قرآن و اهل بیت علیهم السلام در سنین پایین‌تر، تشویق آنان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد بیان کرد:دارالقرآن‌ها با وجود اینکه سالانه بسیاری از قرآن‌آموزان و علاقمندان به رشته‌های مختلف قرآنی، احکام و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را در مسابقات مناطق، استان و کشوری مورد حمایت قرار می‌دهند، متأسفانه از طرف مجموعه‌های فرهنگی شهرستان که بودجه‌های خوبی در این حوزه دارند، مورد حمایت قرار نگرفته‌اند و هر سال در تأمین جوایز و هدایای ناچیز نخبگان قرآنی شهرستان با مشکل مواجه هستند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار