خانواده‌ها همگام با آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان را همراهی کنند

زنجان (پانا) - جلسه‌ اعضای هیئت رئیسه مجمع دانش‌آموزان پسر به صورت مجازی با مشارکت رئیس سازمان دانش‌آموزی استان، معاون تشکیلات و دانش‌آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌ها همگام با آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان را همراهی کنند

در این جلسه‌ دانش‌آموزان به ارائه پیشنهادات و برنامه‌های خود در خصوص اوقات فراغت تابستانی در قالب «پنجره‌های امید» پرداختند.

رییس سازمان دانش‌آموزی در این جلسه گفت: فعالیت‌های تابستانی امسال در قالب « پنجره‌های امید» برای دانش‌آموزان پیشتاز و دیگر تشکل‌ها برگزار و اجرا می‌شود. رویکرد فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال خانواده محور و مهارت محور است. خانواده‌ها باید همگام با آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌ها دانش‌آموزان را همراهی کنند.

قاسمی افزود: در این برنامه‌ها فعالیت‌های اجتماعی، مهارتی، ادبی و ورزشی به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد. انتظار داریم اطلاع‌رسانی‌های لازم برای مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در این برنامه‌ها انجام شود.

سلیمانی معاون تشکیلات دانش‌آموزی استان زنجان در این جلسه گفت: دوره‌های اوقات فراغت برای همه مقاطع تحصیلی پیش‌بینی شده است.

سلیمانی افزود: فعالیت‌های دانش‌آموزان در قالب فیلم، مستند، موشن گرافیک، پویانمایی، شعر و سرود و نغمه‌های ادب خواهند بود. در خصوص مهارت‌های اجتماعی نیز مجری گری، مناظره و خبرنگاری به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار