چتر حمایتی فرهنگسرای امید از تولیدکنندگان داخلی با برند «به توان تو»

تهران (پانا) - فرهنگسرای امید با برگزاری بازارچه حامی، در قالب برنامه‌های «به توان تو» از کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کند. 

کد مطلب: ۱۱۹۸۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
چتر حمایتی فرهنگسرای امید از تولیدکنندگان داخلی با برند «به توان تو»

سمیه سادات خلیلی؛ رئیس روابط عمومی فرهنگسرای امید، عنوان کرد : نامگذاری سال‌های اخیر از سوی رهبر انقلاب و تاکید ایشان بر موضوع حمایت از تولید داخل نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است. نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان «حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» بر همگان روشن ساخت که اهمیت این موضوع تا چه اندازه زیاد است.

خلیلی در ادامه گفت: فرهنگسرای امید دقت ویژه‌ای بر موضوع حمایت از تولید داخلی داشته و تاکنون برنامه‌‌هایی را در این زمینه اجرا کرده است. این مدیریت فرهنگی هنری به منظور حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی بازارچه حامی را با عنوان «به توان تو» و با مشارکت کانون کارآفرینی و مهارت‌آموزی حافظیه برگزار می‌کند.این بازارچه، یک‌شنبه‌های هر هفته برپا شده و در آن افراد معلول که با اعتماد به نفسی شگفت‌انگیز و با خوداتکایی و خودباوری توانسته‌اند دست به کارآفرینی بزنند، محصولات خود را ارائه می‌کنند.عنوان «به توان تو» برند این برنامه بوده و همه برنامه‌های حمایتی فرهنگسرای امید از کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی با همین نام برگزار می‌شود.

رئیس روابط عمومی فرهنگسرای امید در آخر گفت: علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از تولیدکنندگان داخلی می‌توانند یکشنبه‌های هر هفته به فرهنگسرای امید واقع در خیابان ۱۷شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار