معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خبر داد:

تغییر ساعت کار ادارات استان هرمزگان به منظور کاهش مصرف برق

هرمزگان(پانا)- ساعت کار اداری هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین شد و ادارات در روزهای پنجشنبه همچنان تعطیل خواهند بود.

کد مطلب: ۱۱۹۸۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تغییر ساعت کار ادارات استان هرمزگان به منظور کاهش مصرف برق

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تغییر ساعت کار ادارات، دستگاه هاى اجرایی، بانک ها شرکت های بیمه، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی استان هرمزگان به منظور کاهش مصرف برق خبر داد و گفت: بر این اساس، ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود و روزهای پنجشنبه نیز همچنان تعطیل است.

نازنین شیبانی عنوان کرد : با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا و رشد بار مصرفی برق به دلیل افزایش استفاده از وسایل سرمایشی که فشاری مضاعف بر تجهیزات شبکه انتقال نیروگاه‌ها خواهد داشت و به منظور مدیریت انرژی برق در ساعات اوج مصرف، مصوبه تغییر ساعت کار ادارات به مرحله اجرا در می‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: ادارات باید بعد از اتمام ساعات کار به طور جدی نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی و وسایل برقی غیرضروری اقدام کنند.

شیبانی تصریح کرد: گشت‌ها و اکیپ‌های بازرسی برای ارزیابی و نظارت بر عملکرد ادارات به طور سر زده از ادارات بازدید و عملکرد هفتگی آن‌ها در زمینه مصرف برق را بررسی می‌کنند.

وی گفت: با مسئولان اداراتی که مدیریت مصرف برق و صرفه جویی نداشته باشند، برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ادارات استان هرمزگان، روزهای پنجشنبه همچنان تعطیل خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار