رییس اداره ارزیابی عملکرد شهرستان‌های استان تهران:

تربیت شهروند خوب و افزایش مهارت‌ها وظیفه مهم مدارس است

بهارستان یک(پانا)- رییس اداره ارزیابی اداره کل آوزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از فعالیت‌های ستادهای ثبت نام آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تربیت شهروند خوب و افزایش مهارت‌ها وظیفه مهم مدارس است

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، فرامرز تاجیک رییس و حسن رحمانی کارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از فعالیت‌های ستادهای ثبت‌نام آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان بازدید به عمل آورد.

تاجیک در سخنانی تربیت شهروند خوب و افزایش مهارت‌ها را وظیفه مهم مدارس دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع از ارکان مهم قابل توجه برای ستادهای ثبت‌نام است که در زمان همه‌گیری ویروس کرونا و با توجه به قطعی‌های مکرر برق اهمیتی بیش از پیش پیدا می‌کند.

رییس و کارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این برنامه،ابتدا از عملکرد ستاد ثبت‌نام مرکزی واقع در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان بازدید کردند و پس از آن به بازدید از ستاد سنجش مدارس امام حسین(ع)، محدثه و ستاد ثبت‌نام مدرسه هاشمی آرانی و ریحانه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار