نگاهی به دیدارهای دومین روز از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

دوئل سه‌جانبه مقابل چشم کاناوارو؛ کاپیتان حسرت می‌خورد

تهران (پانا) - در دیدارهای امروز لیگ قهرمانان آسیا 3 تیم برای صعود از مرحله گروهی تلاش خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دوئل سه‌جانبه مقابل چشم کاناوارو؛ کاپیتان حسرت می‌خورد

دومین روز از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در منطقه با برگزاری 2 بازی در شهر بویرام تایلند پیگیری خواهد شد.

در بازی‌های امروز منطقه شرق که از گروه J رقابت‌ها برگزار خواهد شد، ابتدا سرزو اوساکا ژاپن صدرنشین این گروه به مصاف تیم ته جدولی گوانژو اف‌سی نماینده چین خواهد رفت. در حالی که گوانژگژو اف‌سی با هدایت فابیو کاناوارو کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا تمام بازی‌هایش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را با شکست به پایان رسانده و ناکام بزرگ منطقه شرق بوده است، تیم ژاپنی امروز بدنبال این است که صعودش را به مرحله نهایی قطعی کند و با تکرار برد در بازی رفت به آخرین بازی در مرحله گروهی برسد.

اما در مهم‌ترین بازی امروز، پورت‌اف‌سی تایلند که میزبان بازی‌های این گروه است در دیدار مرگ و زندگی روبروی کیتچی هنگ کنگ قرار می‌گیرد. تیم تایلندی که در دور رفت مقابل کیتچی شکست خورده است، برای صعود زنده ماندن شانس صعود به مرحله حذفی باید هر 3 امتیاز بازی امروز را بدست آورد و با هر نتیجه‌ای غیر از برد از دور رقابت‌ها حذف خواهد شد. البته نباید فراموش کرد تیم هنگ کنگی علاوه بر اینکه مدعی صعود است، رویای صدرنشینی در گروه و صعود به عنوان تیم اول را در سر دارد و با حضور دیان دامیانوویچ در خط حمله، به هیچ عنوان حریف آسانی به حساب نمی‌آید و بر عکس به نظر می‌رسد پورت اف‌سی شب سختی را پیش‌رو داشته باشد.

برنامه بازی‌های امروز

سرزو اوساکا - گوانگژو اف‌سی / ساعت 14:30

پورت اف‌سی - کیتچی / ساعت 18:30

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار