برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور با حضور بیش از450 دانش آموز برگزیده قرآنی

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش سمنان در نشست رسانه‌ای مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور گفت سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور با حضور بیش از450 دانش آموز برگزیده قرآنی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۹۷۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور با حضور بیش از450 دانش آموز برگزیده قرآنی

محمد دستوراتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این نشست رسانه‌ای با اشاره به میزبانی دستگاه تعلیم و تربیت استان سمنان در بخش پژوهشی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور اظهار کرد: آموزش و پرورش استان سمنان افتخار میزبانی هزار دانش آموز را در رشته های پنج گانه بخش پژوهشی از اول تا پانزدهم تیر ماه در مرحله مقدماتی داشته است.

وی با اشاره به همکاری حدود ۶۰ داور در مرحله مقدماتی برگزاری این دوره از مسابقات افزود: ۴۵۰ دانش آموز پس از برگزاری مسابقات در مرحله مقدماتی به مرحله نهایی این دوره از مسابقات که از سوم تا هفتم مردادماه به صورت مجازی و در بستر شبکه های مجازی داخلی برگزار خواهد شد راه پیدا کرده اند.

دستورانی با بیان اینکه در نهایت ۱۵۰ دانش آموز به عنوان منتخبین این دوره از مسابقات معرفی خواهند شد، افزود: جامعه هدف ما در برگزاری این دوره از مسابقات دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان با اشاره به تشکیل کمیته های تخصصی به منظور فراهم ساختن مقدمات برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات گفت:١۶ داور کشوری و بین المللی در مرحله نهایی این دوره از مسابقات با دستگاه تعلیم و تربیت استان سمنان همکاری خواهند داشت، در طول برگزاری مسابقات تلاش کرده ایم با ایجاد کانال هایی در فضای مجازی ارتباط مناسبی را با دانش آموزان برقرار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار