مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر معرفی شد

بوشهر(پانا)_ حجت الاسلام محمد امیری به عنوان مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر منصوب شد .

کد مطلب: ۱۱۹۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر معرفی شد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، طی آئینی با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از خدمات حجت الاسلام محمد علی عدالت به عنوان سرپرست این مرکز تقدیر و حجت الاسلام محمد امیری به عنوان مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر منصوب شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این آئین که حجت الاسلام موسوی مدیرکل حوزه ریاست و نیکزادیان مدیرکل امور استان های مرکز خدمات حوزه علمیه کشور نیز حضور داشتند، با بیان اینکه مرکز خدمات در حوزه، مرکز خدمت به اسلام و خدمت به اساس ایمان، تقوا و اخلاق است، اظهار کرد : مرکز خدمات در حوزه، مرکز خدمت به خانواده پرچمداران اسلام و شخصیت هایی است که نماد اسلامیت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: مرکز خدمات حوزه، مرکز ویژه ای است چون گروه هدف آنها گروه ویژه ای هستند که اهل بیت به آنها توجه دارند.

ایشان تصریح نمود: هر خدمتی که شما به خانواده ها می کنید به ویژه خانواده هایی که دچار مشکلات هستند، مطمئن باشید خداوند در همین دنیا دست شما را می گیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در سال های اخیر یک تحول بنیادین در حوزه های علمیه استان بوشهر ایجاد شده، افزود: امید داریم در آینده حوزه های علمیه استان بوشهر به عنوان یکی از حوزه های اصلی جهان تشیع تجلی پیدا کند و منشأ خیرات و برکات بسیاری باشد و این مقدور است چون این استان دارای پیشیه بسیار باشکوهی در عرصه تاسیس حوزه های علمیه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام محمد علی عدالت به عنوان سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه بوشهر، از حجت الاسلام امیری بابت قبول زحمت این مسئولیت تشکر نموده و افزود: ان شالله با حضور حجت الاسلام امیری مرکز خدمات حوزه رشد و بالندگی بیشتری پیدا کند و باعث خیر و برکت برای استان بوشهر باشد.

در پایان این مراسم حکم مدیرکلی حجت الاسلام امیری و لوح تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام عدالت سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر به دست آیت الله صفایی بوشهری به ایشان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار