مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

لباس بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، ادارات و شهرداری‌های استان همسان سازی شود

تبریز (پانا) - مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: انتظار داریم با نظر مساعد مدیران استانی، لباس و پوشش بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، ادارات و شهرداری‌های استان همسان سازی شود.

کد مطلب: ۱۱۹۷۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
لباس بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، ادارات و شهرداری‌های استان همسان سازی شود

رقیه صادقزاده در جلسه کارگروه عفاف و حجاب استان که صبح امروز در محل استانداری برگزار شد به تبیین برنامه های هفته گرامیداشت عفاف و حجاب در استان پرداخت و گفت: امیدواریم دستگاه های اجرایی، نهایت همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار، آذربایجان شرقی از جمله استان های برتر در زمینه عفاف و حجاب است ولیکن باید با همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر و مشارکت مردمی، به وضعیتی ایده آل برسد.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برای نهادینه شدن هرچه بیشتر عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد: بهترین پاسخ به شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، تلاش برای تقویت بنیان خانواده و بهره گیری از اساتید و گروه های موثر جامعه برای مبارزه با رویدادهایی همچون چهارشنبه‌های سفید است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همچنین از افزایش بازدیدهای نظارتی اعضای کارگروه عفاف و حجاب استان از دستگاه های اجرایی و ادارات خبر داد و عنوان کرد: این بازدیدها از این پس با استمرار بیشتری انجام می شود.

صادقزاده همچنین خواستار همسان سازی لباس بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی، ادارات و شهرداری های استان شد و ادامه داد: امیدواریم مدیران دستگاه های اجرایی در این زمینه همکاری های لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار