رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک:

تمامی مهدکودک‌ها باید تحت پوشش سازمان ملی تعلیم و تربیت قرار بگیرند

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت 50 هزار واحد مهدکودک و پیش دبستانی تحت پوشش سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار خواهند گرفت.

کد مطلب: ۱۱۹۷۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تمامی مهدکودک‌ها باید تحت پوشش سازمان ملی تعلیم و تربیت قرار بگیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، علیرضا حاجیان‌زاده در این نشست با اشاره به اولین سفر کاری خود با مسئولیت ریاست سازمان تعلیم و تربیت کودک به مشهد مقدس گفت: امیدواریم تعلیم و تربیت کودک با نورانیت برگرفته از ولایت امام رضا(ع) پایه ریزی شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پوشش حدود ۱۶ هزار مهدکودک تحت پوشش سازمان بهزیستی و حدود ۳۰ هزار مرکز پیش دبستانی در سراسر کشور توسط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: حدود ۱۴ دستگاه و سازمان اقدام به راه‌اندازی مهدهای کودک با مجوزهای داخلی خود کرده اند که تمامی این مراکز باید تحت پوشش سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار بگیرند.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تأکید بر رویکرد تربیتی و ارتقای کیفیت محتوا و برنامه‌های مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی گفت: تمامی کودکان و خانواده‌های آنها تحت پوشش فعالیت‌های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار خواهد گرفت، برای تمامی خانواده ها برنامه ریزی کرده ایم تا ضمن توانمندسازی ایشان در حوزه های تعلیم و تربیت، مشاوره های تربیتی و محصولات مورد نیازی چون قصه های مناسب کودکان، انیمیشن و بازی های کودکانه با مفاهیم تربیتی به آنها ارائه کنیم.

وی در پایان افزود: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در راستای سیاست‌گذاری و نظارت در حوزه دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک چون صدا و سیما، انتشارات کودک و... ورود پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار