رشد ۷۱ درصدی صدور و تمدید پروانه فنی و مهندسی تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صمت استان تهران گفت در سه ماه نخست امسال، ۱۲ جواز تاسیس واحد فنی و مهندسی صادر و یا تمدید شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۷۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۷۱ درصدی صدور و تمدید پروانه فنی و مهندسی تهران

به گزارش وزارت صمت، نوشین حسینی اظهار داشت: در حالی که کشور علاوه بر تحریم‌های ظالمانه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، رشد ۲۲۵ درصدی در صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه نشان از عزم جدی واحدهای صنعتی و دانشگاهی در پیشرفت و توسعه است.

رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صمت استان تهران اضافه کرد: از ابتدای سال، ۱۳ مجوز و پروانه تحقیق و توسعه و ۱۲ پروانه فنی و مهندسی در سطوح استان صادر شده است.

حسینی با اشاره به اجرای طرح تاپ در مجموعه وزارت صمت گفت: تاکنون ۶۵۰ بنگاه در این طرح ثبت نام کرده اند که ۵۷۱ بنگاه تأیید نهایی شده و تعداد ۱۷۴ پروژه نیز به ثبت رسیده است.

رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صمت استان تهران افزود: این اداره هدف بهره برداری کارآمد از دستاوردهای مراکز فناور استان، اقدام به راه اندازی بانک اطلاعاتی جامعی از توانمندی‌ها و محصولات فناورانه دارندگان پروانه‌های پژوهشی، فنی و مهندسی، دانش بنیان، نرم افزاری و تحقیق و توسعه استان تحت عنوان سامانه (فراصمت) به نشانی farasamt کرده است که امیدواریم سایر واحدهای صنعتی و پژوهشی پیشرو نیز دراین طرح مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار