برگزاری دوره پرورش زنبور عسل

بن(پانا)-دوره پرورش زنبور عسل در شهرستان بن برای علاقمندان به این حرفه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره پرورش زنبور عسل

این دوره از تاریخ ۸لغایت ۱۰تیرماه در محل موسسه مردم نهاد «پویا دستان جوان» برگزار شد که در این دوره ۳۸ نفر شرکت کردند و آقای جواد امانی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی زنبورداری شهد شیدای بن تدریس دوره را برعهده داشت.

دوره پرورش زنبورعسل توسط موسسه پویا دستان جوان بن و با همکاری معاونت اموزشی جهاد کشاورزی استان برگزار و به شرکت کنندگان در دوره مدرک معتبر صادر خواهد شد.
روح الله آذری مدیر اجرایی موسسه پویا دستان جوان هدف از برگزاری این دوره را آموزش و توانمندسازی شرکت کنندگان جهت ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و افزود: با توجه به پتانسیل های موجود و سابقه موفق پرورش زنبورعسل در شهرستان این دوره برگزارشد.

وی در ادامه افزود: دلیل استقبال از این دوره را نیاز سنجی مناسب از درخواست مخاطب و برگزاری دوره در خارج از ساعات اداری عنوان نمود و گفت این دوره با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.
آذری در پایان با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد با تاکید بر سه اصل غیر انتفاعی، غیر سیاسی و داوطلبانه فعالیت می کنند گفت: موسسه مردم نهاد پویا دستان جوان در سال ۱۳۹۲توسط جوانان تحصیل کرده شهر تاسیس و در حوزه علمی و کارآفرینی فعالیت می کند که در بخش کارآفرینی با همکاری ارگانهای مربوطه و استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود موفق به برگزاری دوره های متعددی در بخش کارافرینی شده و تاکنون قریب به ۸۰۰ نفر در این دوره های اشتغالزایی شرکت و مدرک معتبر دریافت کرده اند.
خبرنگار دانش آموز:فاطمه طاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار