استاندار خوزستان تاکید کرد:

لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای دپو شده در انبارها جهت تنظیم بازار و کمک به اقشار آسیب‌دیده

اهواز (پانا)- استاندار خوزستان با تاکید بر تعیین تکلیف سریع اجناس و کالاهای دپو شده در انبارها جهت تنظیم بازار و کمک به اقشار آسیب‌دیده، تأکید کرد در شرایط جنگ اقتصادی و شیوع کرونا قاطبه مردم متحمل مشکلات و سختی‌های فراوانی شدند و نباید با سؤ تدبیر و سهل‌انگاری بر مشکلات مردم افزوده و یا با سخت‌گیری در زمینه کسب و کار مردم مانع ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۱۹۶۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای دپو شده در انبارها جهت تنظیم بازار و کمک به اقشار آسیب‌دیده

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان عصر چهارشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ضمن انتقاد شدید از هدررفت برخی اجناس فاسدشدنی در انبارها به دلیل بروکراسی های غیرضروری و یا تعلل مدیران گفت: قابل قبول نیست اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم در این شرایط سخت اقتصادی در مدت طولانی دپو شود و یا در انبارها از بین برود در شرایطی که برخی نیازمندان در تامین مایحتاج روزانه خود ناتوان هستند.

استاندار خوزستان افزود: اجناس و کالاهای موجود در انبارها باید در اسرع وقت و با حذف بروکراسی های غیرضروری در اختیار مردم قرار داده شوند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: شایسته نیست در این شرایط سختی که به دلیل جنگ اقتصادی و شیوع کرونا بر زندگی مردم حکمفرما شده است، در کسب و کار مردم مانع تراشی و سخت گیری شود و باید تا جای امکان تسامح لحاظ شود و تا جایی که امکانپذیر است، قوانین و آئین نامه ها به نفع مردم تفسیر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار