هلال احمر استان زنجان اجرای طرح«شوق رویش» را آغاز کرد

زنجان (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز اجرای طرح شوق رویش در این استان خبر داد و گفت این طرح برای اعضای جوانان هلال احمر در تابستان امسال اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۹۶۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
هلال احمر استان زنجان اجرای طرح«شوق رویش» را  آغاز کرد

سید قاسم موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت اعضای جوانان هلال احمر با هدف برنامه‌ریزی‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی اعضا در راستای جذب نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های بشردوستانه، عام‌المنفعه و امدادی در سطح استان زنجان کلید خورد.
وی یادآوری کرد: اوقات فراغت مناسب‌ ترین زمان بروز ظرفیت‌ها و توانایی‌های نوجوانان و جوانان به شمار می‌رود که زمینه‌سازی استفاده از این فرصت با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در تابستان امسال فراهم شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی، جشنواره شعرواره، طرح های "مهربانی می‌خواهد"،"هنرمندان ماه نگار"، "یاس"،"توسعه سلامت"، توانمند‌سازی تیم سحاب و سحر و شروع مجدد فعالیت کتابخانه امام خمینی(ره) هلال احمر از برنامه‌هایی است که در قالب طرح شوق رویش در تابستان امسال اجرا می شود.
موسوی ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی با هدف تهیه انیمیشن، داستان و مستند، جشنواره شعرواره نیز با هدف سرودن اشعاری با موضوع بشردوستی و موضوعات آزاد اجرا می شود.
وی با بیان اینکه در طرح "مهربانی می خواهد" به دانش آموزان کم بضاعت کمک می شود، اظهار کرد: در این طرح برای 1700 نفر از دانش آموزان در سطح استان زنجان بسته های فرهنگی تهیه و توزیع می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در برنامه خانه هنرمندان ماه نگار نیز اعضای جوانان هلال احمر برای گذراندن دوره های فنی و حرفه ای به این سازمان معرفی و از آموزش های رایگان در بخش های مختلف بر اساس علاقه بهره مند می شوند.
موسوی خاطرنشان کرد: در طرح توسعه سلامت نیز اعضای جوانان دختر و پسر افراد سالخورده را ترغیب و دعوت به تزریق واکسن کرونا می کنند که پیش از این در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و اداری مردم را دعوت به رعایت پروتکل های بهداشتی می کردند.
وی افزود: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر کارگاه های آموزشی و نمایشگاهی با همین موضوع در شعبه های هلال احمر در حال اجرا و دایر است و در هفته ازدواج نیز از اعضای جوانانی که در یک سال اخیر نسبت به سنت حسنه ازدواج اقدام کرده اند، تجلیل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار