درخواست یک نماینده از رئیس‌جمهوری درباره حادثه خبرنگاران

تهران (پانا) - نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به حادثه تلخ جانباختن دو خبرنگار حوزه محیط زیست گفت آقای روحانی برای تسکین آلام مردم هم که شده به مدیریت غیرمسئولانه آقای کلانتری در سازمان حفاظت از محیط زیست کشور پایان دهید.

کد مطلب: ۱۱۹۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
درخواست یک نماینده از رئیس‌جمهوری درباره حادثه خبرنگاران

صدیف بدری در نشست علنی امروز چهارشنبه 9 تیرماه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست در تاریخ دوم تیر ماه سال جاری که برای بازدید از روند احیای دریاچه ارومیه عازم به محل شده بودند، گفت: متأسفانه در پی این حادثه خانم‌ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند و چند تن از عزیزان خبرنگار نیز به شدت مصدوم شدند.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افکار عمومی به ویژه جامعه فرهیخته رسانه‌ای کشور به شدت از این حادثه آزرده‌خاطر شدند، عنوان کرد: حداقل انتظار این بود که دولت و مسئولان مربوطه ضمن عذرخواهی و همدردی با خانو‌اده‌های قربانی مسببان این بی‌تدبیری آشکار که دو تن از خبرنگار عزیز را به مسلخ برد، بازخواست نمایند.

وی خطاب به رئیس جمهوری اظهار کرد: آقای کلانتری نه تنها به شفاف‌سازی این موضوع نپرداخته بلکه با رفتارهایی خارج از عرف و اظهاراتی نسنجیده نمک به زخم خانواده‌های قربانی و شهروندان پاشید البته شاید هم انتظارات ما از آقای کلانتری زیاد است.

بدری ادامه داد: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور اگر کوچکترین اعتنایی نسبت به مسئولیت‌پذیری داشت، سال‌ها پیش باید صحنه مدیریت را ترک می‌کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم وضعیت فجیع آب و هوای کلانشهرها، ناتوانی در حفظ گونه‌های نادر حیوانی، مظلومیت و به شهادت رسیدن محیط‌بانان و جنگل‌سوزی‌ها گوشه‌ای از هنر مدیریتی آقای کلانتری دانست و تصریح کرد: آقای روحانی برای تسکین آلام مردم هم که شده به مدیریت غیرمسئولانه آقای کلانتری در سازمان محیط زیست کشور پایان دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار