معرفی مسئول خانه مطبوعات شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - نشست مشترک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر با خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای معرفی مسئول خانه مطبوعات شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی مسئول خانه مطبوعات شهرستان اسلامشهر

در این نشست حسین کشاورزیان رئیس اداره ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در سخنانی بر ضرورت فعال کردن انجمن‌های فرهنگی، هنری شهرستان و احساس مسئولیت اعضا تأکید کرد.

او بیان کرد: شش موسسه فرهنگی، هنری چند منظوره در شهرستان اسلامشهر مشغول فعالیت هستند و سرانه فرهنگی شهرستان از لحاظ اعطای مجوز به نسبت شهرستان‌های دیگر بالا است.

رئیس اداره ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: کرونا را نباید بهانه‌ای برای عدم کارکرد بدانیم زیرا در فضای مجازی بسیار بهتر می‌توان کار کرد.

کشاورزیان در ادامه به مواردی از جمله، بیمه خبرنگاران، ساماندهی کیوسک‌های پخش روزنامه، سازماندهی شهروند خبرنگاران، برگزاری دوره‌های خبرنگاری، ایجاد ساختمان خانه مطبوعات، ارسال لیست خبرنگاران به ادارات و ارگان‌ها جهت نشست‌های خبری اشاره کرد.

او همچنین در رابطه با طراحی اپلیکیشن موبایل جهت خبرگزاری‌ها، فروش روزنامه به ادارات، برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات در اسلامشهر در جهت ایجاد تحولی بزرگ با توجه به برگزاری جشنواره مطبوعات استان تهران، استعدادیابی خبرنگاران و رسیدگی به موارد معیشتی آنها هم مواردی را بیان کرد.

سپس در ادامه ناهید کریمی رئیس خانه مطبوعات استان تهران و رئیس خانه مطبوعات اسلامشهر نیز در سخنانی از همکاری اعضای شورای شهر با خانه مطبوعات سخن گفت و به مواردی از جمله واکسن خبرنگاران، اساسنامه خانه مطبوعات، توزیع مناسب آگهی‌های شهرداری و سایر مراکز از طریق خانه مطبوعات اشاره کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار