دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران:

مبارزه با مواد مخدر نیاز به آگاهی بیشتر در سطح جامعه دارد

تهران (پانا) - دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در جلسه ویدئو کنفراس هفته مبارزه با موادمخدر به تبین و تشریح برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدردر حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۹۶۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مبارزه با مواد مخدر نیاز به آگاهی بیشتر در سطح جامعه دارد

وحید کاشفی گفت: با توجه به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی برآن دارند که به فعالیت اجتماعی و فرهنگی ایران ضربه بزنند، نیت‌شان این است که تمامی افراد مختلف جامعه را با هر سطحی از سواد درگیر مساله مواد مخدر و روان گردان کنند، بنابراین مبارزه با مواد مخدر نیاز به آگاهی بیشتر در سطح جامعه دارد و این پیشگیری میسر نمی‌شود مگر اینکه در سنین پایین کودکی به آموزش پرداخت و دانش‌آموزان را در مقابله با این پدیده و مصرف مواد روان گردان ایمن کرد.

کاشفی افزود: نقش کانون یاریگران زندگی با توجه به اهداف از پیش تعیین شده که با محوریت‌های مهارت‌های حل مساله و مهارت‌های زندگی و خود مراقبتی توانسته است با جذب 42 هزار مدرسه در این طرح و آموزش حدود یک میلیون نفر دانش‌آموز در شبکه شاد، گامی موثر در این راستا بردارد.

او تصریح کرد: 96 درصد جامعه از سلامت جسمانی و روحی برخوردار هستند که برای حفظ این قشر نیاز به آموزش و آگاهی بیشتر داریم که این امر مهم میسر نمی‌شود مگر در کانون یاریگران زندگی که می‌توانند نقش موثری در پیشگیری از رفتارهای پر خطر داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار