اختصاص 200 میلیارد ریال به آموزش و پرورش کاشمر

کاشمر(پانا)- با پیگیری‌های مدیرآموزش و پرورش کاشمر، 200 میلیارد ریال از طرف سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در جهت ساخت و تکمیل پروژه های آموزشی کاشمر اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۱۹۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 200 میلیارد ریال به آموزش و پرورش کاشمر

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش کاشمر، علی طاهریان در بازگشت از سفر دو روزه خود به تهران ودیدار با رئیس سازمان نوسازی وتجهیز مدارس کشور، ضمن تقدیر وتشکر از همکاری ها وهماهنگی های نماینده ترشیز کهن درمجلس شورای اسلامی و رایزنی های انجام شده،درگزارشی تفصیلی گفت: در سفر قبلی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس به کاشمر، مصوب شد با مشارکت ادارات آموزش وپرورش ترشیز کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ از محل اعتبارات تخریب وبازسازی، به هر اداره 4 شهرستان، اعتبار ساخت یک پروژه اختصاص یابد.

وی افزود: با تفاهم نامه انجام شده، کاشمر پروژه دبستان تخریبی دبستان شهید ترابی2 را با مشارکت فرزندان فرهنگی مرحوم استاد علی خانی در جهت تامین، تعهد، اجرا و مشارکت فوندانسیون با رقم ریالی 24 میلیارد ریال کلید زد که با اختصاص اعتبار از نوسازی، هزینه کل ساخت این پروژه 140 میلیارد ریال است که دستور اختصاص این بودجه از طرف ریاست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور داده شد.

مدیرآموزش و پرورش کاشمر ضمن بیان اینکه اعتبارات تخریب بازسازی یک مرحله ای و جزء نقدترین اعتبارات است، افزود: با رایزنی های انجام شده توسط نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی وبا حضور حجـه الاسلام طباطبایی امام جمعه در سفر هفته پایانی فروردین ماه 1400 به تهران، اعتبار چند پروژه معرفی شده از طرف شهرستان، بدون محدودیت از محل تخریب بازسازی و با مشارکت خیرین، هزینه اعتبار اجرایی آن مصوب شد.

وی افزود: با تایید این مصوبه ،این مدیریت پروژه استخر سرپوشیده دانش آموزی را که حدود 10سال از شروع کار آن می گذرد معرفی کرد که در جهت تکمیل آن در دوسال گذشته تاسیسات و سقف آن تکمیل شده است.

طاهریان ضمن تقدیر از همراهی و پیگیری های مجدانه حجه الاسلام نیک بین، نماینده شهرستان در به نتیجه رسیدن این مصوبات، ادامه داد: با ورود خانواده خیر فرهنگی زنده یاد استاد خانی و اختصاص 25 میلیارد ریال هزینه مشارکت در استخر سرپوشیده دانش آموزی، رئیس سازمان نوسازی مدارس نیز دستور تامین اعتبار 60 میلیارد ریال در جهت ادامه کار این پروژه صادر کرد.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه با دستور رئیس سازمان نوسازی مقدار 210تن قیـر به ارزش 30میلیارد ریال جهت آسفالت معابر اردوگاه دانش آموزی کاشمر اختصاص یافت، اظهار کرد: به همت و با پیگیری ها و همکاری های نماینده ترشیز در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار و همکاران ستادی در نشست ها و جلسات مختلف، 24 میلیارد ریال دیگر نیز جذب آموزش و پرروش این شهرستان شده است.

طاهریان گفت: از این 24 میلیارد ریال،1میلیارد ریال به دبستان 12 کلاسه مسکن مهر در بلوار سید مرتضی، 1 میلیارد ریال به آموزشگاه استثنایی امام علی و 4 میلیارد ریال در جهت فضاسازی اختصاص یافت.

وی در پایان از همه عزیزان و همکارانش به ویژه خیرین در همکاری و همراهی به آموزش و پرورش تقدیر وتشکر کرد.

مجتبی صاحب زمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار