معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد:

تلاش آموزش و پرورش برای برگزاری بی‌نقص کنکور سراسری

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت آموزش و پرورش همواره برای برگزاری بی نقص کنکور سراسری با وزارت علوم و سازمان سنجش همکاری داشته و خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۹۵۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تلاش آموزش و پرورش برای برگزاری بی‌نقص کنکور سراسری

جلسه ویژه نحوه همکاری آموزش و پرورش با سازمان سنجش در انجام آزمون کنکور سراسری با حضور معاون آموزش متوسطه استان در محل سالن شماره 2 اداره کل برگزار شد.

«بابک حشمت» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی امسال با 182 حوزه اجرا برای برگزاری کنکور سراسری با وزارت علوم همکاری می کند.

وی خاطر نشان کرد: از جمع شرکت کنندگان امسال در کنکور سراسری حدود 23 هزار و190نفر در حوزه های آموزش وپرورش آزمون خواهد داد.

حشمت ادامه داد: شهرستان های پیرانشهر، پلدشت، ماکو، سردشت، بوکان، خوی، چایپاره، سلماس، تکاب و ناحیه یک ارومیه از جمله شهر هایی است که آموزش وپرورش استان با اختصاص حوزه های اجرایی در امر برگزاری کنکور سراسری با وزارت علوم همکاری می‌کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به ایام کرونا و نگرانی های ناشی از شیوع این بیماری تلاش می شود از ازدحام در مبادی ورودی حوزه های اجرایی خودداری و تمامی ملزومات بهداشتی در محل برگزاری آزمون رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار